Barátkozzon az új Budapest-logóval! – Fotó
Tarlós István főpolgármester pénteken jelentette be, hogy új szlogent, címert és logót kap a főváros. Az új logóra egy érdekes jelmondat is került. Összehasonlításképpen megmutatjuk a régit emblémát is.
Tarlós István főpolgármester pénteken jelentette be, hogy új szlogent, címert és logót kap a főváros. Az új logóra egy érdekes jelmondat is került. Összehasonlításképpen megmutatjuk a régit emblémát is.
Új szlogent, logót és címert is kap Budapest - jelentette be pénteken Tarlós István. A főváros kimarad az államosított turizmusból, a budai fonódó villamos március 14-ére teljesen kész lesz, de Újpalotára egyelőre biztos nem megy majd villamos, a Petőfi híd előtt a Lánchidat kell felújítani, de még a vizes vébé előtt 3 milliárdból megcsinálják a Róbert Károly körutat is.
Egy nap, öt hír – amiről ma este beszélnek: elborították az országot (és az internetet) a kockás inges tanárok, diákok, szülők, szimpatizánsok; Tarlós István elszántan küzdve válaszolgatott azért, hogy ne kelljen válaszolnia; egy jelkép kissé megroggyant; az angliai egyetemre készülő diákok szülei aggódva figyeltek Brüsszelre; kiderült, hogy a főnöknek igaza van, ha letilt a Facebookról. A hét utolsó munkanapja öt tételben.
Magas a levegő szállópor-tartalma Budapesten, emiatt Tarlós István főpolgármester elrendelte a szmogriadó tájékoztatási fokozatát – közölte hajnalban a Főpolgármesteri Hivatal. A fővárosban szombaton tíz, vasárnap tizenegy mérőponton haladta meg a tájékoztatási küszöbértéket a szálló por egy napra számított átlageredménye. Az előrejelzés szerint hétfőn sem várható nagymértékű javulás.
Tarlós belengette, hogy eltörölhetik a 65 év felettiek díjmentes tömegközlekedését, erre a kormány azt mondta, garantálják az ingyenességet. Ennek a főpolgármester örül és úgy értelmezi a kormány szavait, hogy az államnak biztosítania kell annak 9 milliárd forintos éves költségét.
"Nem akarjuk veszélybe sodorni, feladni a magunkét" - mondta egy tanácskozáson a főpolgármester, aki a korábbi viták ellenére, ebben a kérdésben egyetért a Fidesszel.
Fokozott ellenőrzést rendelnek el Budapesten, a Petőfi hídon, de azt nem tudni, mikor kezdhetnék el a rossz állapotban lévő átkelő felújítását – hangzott el a pénteki RTL Híradóban.
Tarlós István elemében a Magyar Nemzetben: Habonyozik, Lázározik, Orbánnak odaszólogat, és kitér arra, hogy nem tagja a Fidesznek.
A kormányszóvivő egyszerűen némán elhagyta a termet, amikor az Igazságügyi Minisztériumban tartott sajtótájékoztatóján azt kérdezték tőle, kapott-e tanácsot Habony Árpádtól. Talán megfogadta a rejtélyes tanácsadó tippjét: pusztán provokatív újságírói kérdésekre nem kell válaszolni.
Élő adásban addig macerálták Tarlós Istvánt a Habony-témával, míg végül meghatározta Orbán főtanácsadójának beosztását. Szerinte mint „a mi politikai közösségünkbe tartozó ember” jár benn nála évente több alkalommal, és egyeztet vele legutóbb az agglomerációs közlekedésről. De azt nem tudta megmondani, mégis milyen minőségben értene ehhez Habony Árpád.
A főpolgármester szerint Orbán Viktor bizalmasa csak “jószolgálati feladatot” próbált ellátni a Városházán, de nagyon szórakoztatóan hárította az arra vonatkozó kérdéseket, hogy ez pontosan mit jelent, és miért pont Habony véleménye érdekelte az agglomerációs közlekedésről.
Tarlós István leállíttatta a Bálna értékesítésének előkészítését, mert több szempontból gyanúsnak találja az ügyletet, amelyre egyetlen jelentkező a jegybank volt – írja a Népszabadság.
A korábbi BKK-vezér Vitézy Dávid hosszú bejegyzésben rohant ki a BKK lefokozása miatt. Szerinte Tarlós István a hibás, aki nem érti, hogy 2016-ban nem az autósok körül forog a világ.
A korábbi BKK-vezér Vitézy Dávid hosszú bejegyzésben rohant ki a BKK lefokozása miatt. Szerinte Tarlós István a hibás, aki nem veszi észre, hogy eljárt felette és elképzelései felett az idő.
Szétrobbantják a BKK-t, a közúti közlekedés háttérbe szorítása véget érhet, írja az Index.
Bár jelenleg pozitív hangvételű egyeztetések zajlanak az agglomerációs tömegközlekedésről az állammal, a főváros, ha kell, be tudja dobni például a következő ötleteket: dugódíj a Volán-buszokra, behajtási díj a MÁV-nak – mondta Tarlós István. A főpolgármester szerint az utasok semmit sem éreznek majd abból, hogy az agglomerációs közlekedés üzemeltetését átveszi az állam.
A Miniszterelnöki Kabinetiroda vezetője nem volt ott az Orbán és Tarlós közötti egyeztetések 90 százalékán, és nem tudja pontosan, mi zajlott a megbeszéléseken – mondta a főpolgármester. A Népszava úgy tudja, Habony Árpád is járt a Városházán, hogy a BKV-ról egyeztessen Tarlóssal.
Régi slágert melegített fel Tarlós István, amikor megpengette, hogy át lehetne gondolni a 65 év felettiek ingyenes közlekedését. Jobban tetszene neki, ha inkább díjkedvezményt kapnának a díjmentes utazás helyett. Az érintettek szerencséjére ez nem az ő hatásköre, a kormány pedig sietett leszögezni, hogy nem tervez változtatást.
300 milliárd forintba kerülne a HÉV-vonalak és a teljes járműpark felújítása, a Magyar Idők már a Stadler által gyártott Flirt vonatok egyik modellváltozatával is hírbe hozta a felújítást.
A főpolgármester máris négy–öt hónappal későbbi munkakezdésről beszél, mint amiről még az év végén is szó volt.